- Wiadomości
- Opublikowano:
Gmina Police zachęca do składania wniosków dotyczących usuwania azbestu z posesji
Mieszkańcy gminy Police do 28 lutego mogą składać wnioski dotyczące usunięcia azbestu z posesji.

na zdjęciu: Gmina Police zachęca do usuwania dachów wylonanych z materiałów zawierających azbest
– Usuwanie polega na demontażu azbestowego pokrycia dachowego, transporcie i utylizacji lub na samym transporcie i utylizacji wyrobów azbestowych – informuje Urząd Miejski w Policach.
W przypadku, gdy w zakres zadania wchodzi również demontaż pokrycia dachowego do Urzędu Gminy Police, należy złożyć wniosek z pozytywnie przyjętym zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wystawionym przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Policach.
Co istotne, nowe pokrycie dachowe właściciel nieruchomości, musi wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.
Wnioski można pobrać w Urzędzie Miejskim w Policach lub na stronie internetowej: www.odpady.police.pl.
Szczegółowych informacji dotyczących usuwania azbestu na terenie gminy Police można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Odpadami, mieszczącym się przy ul. Stefana Batorego 3 lub pod numerem telefonu (91) 431 18 38.
Autor: Gracjan Broda, Foto: Gracjan Broda