- #Strefa Biznesu
- Opublikowano:
Wystartowała aplikacja mobilna dla pracowników Grupy Azoty
Grupa Azoty stworzyła mobilną aplikację dla pracowników zatrudnionych w czterech największych zakładach Grupy Kapitałowej, Grupa Azoty S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Grupa Azoty ZAK S.A. i Grupa Azoty Zakłady Chemiczne "Police" S.A.

na zdjęciu: aplikacja dla pracowników Grupy Azoty
Do czego służy aplikacja i jakie są jej najważniejsze funkcjonalności?
ReactBOX – przedstawianie opinii na zadany temat,
IdeaBOX – możliwość zgłaszania innowacyjnych pomysłów,
InfoBOX – dostęp do aktualnych informacji z życia firmy.
Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z Zarządami Spółek. Zgodnie ze strategią Grupy Azoty, spółki dążą do zwiększenia udziału innowacji pracowniczych wśród projektów, które realizują.
– Mam nadzieję, że nowa aplikacja, a szczególnie opcja IdeaBOX przyczyni się do znaczącego wzrostu liczby zgłoszeń w tym obszarze. Zachęcamy wszystkich pracowników do pobrania nowej aplikacji „Grupa Azoty” aktywnej komunikacji oraz zgłaszania swoich pomysłów w ramach programu innowacji pracowniczych – mówi Tomasz Hinc, Prezes Zarządu Grupa Azoty S.A.
Aplikację dla pracowników Grupy Azoty można pobrać ze sklepów Google Play oraz AppStore.
Autor: Gracjan Broda, Foto: Gracjan Broda