- #Urząd Gminy Dobra
- Opublikowano:
Urzędnicy będą doręczali decyzje podatkowe na rok 2023
Urząd Gminy Dobra informuje, że od dnia 6 lutego, osobom fizycznym, pracownicy Urzędu będą doręczać decyzje podatkowe na rok 2023.

– Decyzje będą również doręczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, w związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. – apeluje wójt gminy Dobra.
W przypadku dwukrotnie awizowanego pisma doręczenie uważa się za dokonane, a pismo pozostawia się w aktach sprawy.
– Przypominam, że podatek płatny jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. – przypomina Teresa Dera, wójt gminy Dobra.
W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 złotych, podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym – termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek, zawarty jest w treści decyzji.
Autor: Gracjan Broda, Foto: Gracjan Broda