„Jesteśmy tu dla Was i tak pozostanie”, czyli NEONET jest w grze

Mimo ostatnich zmian zachodzących w strukturach wewnętrznych, życie w NEONET toczy się dalej. Procesy sprzedażowe i posprzedażowe realizowane są jak zawsze, zachowano pełną funkcjonalność sklepu internetowego, a do tego obsługa zamówień do sklepów stacjonarnych i pod wskazany adres odbywa się na bieżąco i bezproblemowo. NEONET nadal jest jedną z największych firm na rynku AGD/RTV/GSM/IT, posiadając wciąż ponad 200 sklepów w całej Polsce.

Sklep NEONET / zdjęcie: Materiał Partnera

W grudniu zarząd NEONET poinformował o rozpoczęciu postępowania sanacyjnego, będącego jednym z elementów procesu restrukturyzacji. W opublikowanym oświadczeniu czytamy, iż wewnętrzna reorganizacja jest realizowana przy pełnej kontroli ze strony zarządu, a zatem pojawiające się plotki o upadłości były nieprawdziwe.

Nasza codzienna praca w Neonet ukierunkowana jest przede wszystkim na dobro i komfort naszych Klientów. Aktualnie przechodzimy wewnętrzne zmiany, aby dostosować się do zmieniającego się rynku oraz oczekiwań osób decydujących się na zakupy w naszych sklepach stacjonarnych i internetowych. Jesteśmy tu dla Was i tak pozostaniezaznacza Dyrektorka Marketingu Operacyjnego w NEONET Agata Tora.

Troska o bezpieczeństwo i komfort Klienta w zakresie procesów posprzedażowych jest szczególnie ważna w okresie wewnętrznych zmian. Klienci sklepów stacjonarnych dokonują zakupów tak jak zawsze, podobnie sytuacja wygląda w sklepie internetowym neonet.pl. Osoby decydujące się na zakup z dostawą do domu czy wybranego paczkomatu, otrzymują wybrany produkt zgodnie z preferowaną metodą i w czasie przewidzianym przez danego operatora przesyłki. Niezmiennie działa również infolinia, z którą Klienci mogą skontaktować się w przypadku wszelkich pytań.

Klienci wciąż ufają sieci sklepów NEONET – kilkadziesiąt tysięcy Klientów dziennie

Dowodem na stabilną sytuację i gwarancje składane Klientom są statystyki w samych sklepach NEONET w całym kraju. Okazuje się, że w ostatnich tygodniach ruch pozostaje na podobnym poziomie, a dziennie – mowa o kilkudziesięciu tysiącach klientów odwiedzających sklepy i dokonujących zakupów. Pokazuje to również, że mimo wielu informacji pojawiających się na przełomie grudnia i stycznia, Klienci wciąż ufają marce i są przekonani o jakości świadczonych usług.

Niezmiennie oferujemy towary GSM, RTV, AGD czy IT w atrakcyjnych cenach, a przy tym wszystkim na bieżąco realizujemy wszelkie procesy sprzedażowe. Potwierdzają to nasi Klienci, którzy swoimi decyzjami zakupowymi świadczą, to o czym mówimy od początku grudnia, podkreślając priorytet w ciągłym podnoszeniu jakości obsługi bez względu na trwające procesy wewnętrznedodaje Agata Tora.

Dobre perspektywy na 2024 rok

Wydaje się, że rozpoczęte w grudniu wewnętrzne procesy zmian, wkraczają na właściwe tory. NEONET kontynuuje prace na rzecz zmiany dla swoich Klientów, którzy nieprzerwanie mogą korzystać z wyjątkowych okazji, a także z systemu rat i obsługi procesów posprzedażowych mając pewność, że zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na neonet.pl są obsługiwane zgodnie z najwyższymi standardami.

*materiał partnera

Drogi Użytkowniku,

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych dotyczących przetwarzania danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się, począwszy od 25 maja 2018 roku. Klikając przycisk "PRZEJDŹ DO SERWISU" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, przez Wydawnictwo "Dziennik Policki" Gracjan Broda, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies wykorzystywanych w celach statystycznych i umożliwiających prawidłowe korzystanie z portalu dziennikpolicki.pl - Regionalny Portal Informacyjny.